Påfører vi minoritetsspråklige elever lærevansker i matematikk i skolen?
Olav Lunde
Artikkel Bokmål
*0011237124 *008160120s2015 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.7 *100 $aLunde, Olav$4aut$_137794800 *245 $aPåfører vi minoritetsspråklige elever lærevansker i matematikk i skolen? *300 $aS. 25-31 *500 $aHeftet har tittelen: Matematikk og demokrati *520 $aTidligere publisert i: Tangenten, nr. 3 (2005) *650 $amatematikkvansker$2norart$_37150200 *650 $aspråklige minoriteter$9nor$2norart$_129603900 *773 $tTangenten$gÅrg. 26, nr. 4 (2015)$x0802-8192$w(NO-LaBS)552650(tnr) *999 $z1600590748$anorart:1600590748 ^