Når kunnskap blir styrende : læreres rekontekstualisering av nye kunnskapsformer
Hege Hermansen
Artikkel Bokmål
*0011241495 *008160509s2016 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a371.12 *100 $aHermansen, Hege$4aut$uHøgskolen i Oslo og Akershus, Senter for profesjonsstudier$_145941300 *245 $aNår kunnskap blir styrende$blæreres rekontekstualisering av nye kunnskapsformer *300 $aS. 92-107 *500 $aHeftet har tittelen: Lærerutdanning i det 21. århundre: tradisjoner, utfordringer, endring *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $alærere$2norart$_18916200 *650 $aprofesjonskunnskap$9nor$2norart$_145525900 *650 $aprofesjonsutvikling$9nor$2norart$_134711900 *653 $aeducational reforms$9eng$_130648600 *653 $aprofessional knowledge$9eng$_139034000 *653 $ateacher education$9eng$_131586300 *653 $ateacher professionalism$9eng$_145941400 *653 $ateachers' knowledge base$9eng$_145941500 *700 $aMausethagen, Sølvi$4aut$uHøgskolen i Oslo og Akershus, Senter for profesjonsstudier$_131125800 *773 $tActa didactica Norge [elektronisk ressurs]$gVol. 10, nr. 2 (2016)$x1504-9922 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/adno.2467 *999 $z1600595135$anorart:1600595135 ^