Differensiert undervisning for høytpresterende elever med stort læringspotensial
Lisbeth Myklebostad Brevik
Artikkel Bokmål
*0011241501 *008160509s2016 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a371.95 *100 $aBrevik, Lisbeth Myklebostad$4aut$uUniversitetet i Oslo, Institutt for lærerutdanning og skoleforskning$_140834500 *245 $aDifferensiert undervisning for høytpresterende elever med stort læringspotensial *300 $aS. 212-234 : ill. *500 $aHeftet har tittelen: Lærerutdanning i det 21. århundre: tradisjoner, utfordringer, endring *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aTilpasset opplæring$2norart$_57010200 *650 $adifferensiering$2norart$_40088100 *650 $aelever$9nor$2norart$_128736800 *650 $aevnerike personer$9nor$2norart$_129730800 *650 $alærerutdanning$2norart$_11464400 *650 $apraksisopplæring$9nor$2norart$_129083900 *653 $aadapted teaching$9eng$_139828900 *653 $adifferentiation$9eng$_136646600 *653 $astudent teachers$9eng$_132051900 *653 $ateacher education$9eng$_131586300 *653 $ateacher professional development$9eng$_136073800 *700 $aGunnulfsen, Ann Elisabeth$4aut$uUniversitetet i Oslo, Institutt for lærerutdanning og skoleforskning$_144560800 *773 $tActa didactica Norge [elektronisk ressurs]$gVol. 10, nr. 2 (2016)$x1504-9922 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/adno.2554 *999 $z1600595141$anorart:1600595141 ^