Ansvarliggjøring og nye organisasjonsrutiner i skolen - rom for læring?
Sølvi Mausethagen
Artikkel Bokmål
*0011245554 *008160815s2016 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a371.2 *100 $aMausethagen, Sølvi$4aut$uHøgskolen i Oslo og Akershus, Oslo$_131125800 *245 $aAnsvarliggjøring og nye organisasjonsrutiner i skolen - rom for læring? *300 $aS. 79-97 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aNasjonale prøver$2norart$_125048400 *650 $aorganisasjonslæring$2norart$_66038000 *650 $askoleutvikling$9nor$2norart$_129081700 *653 $aaccountability$9eng$_131886900 *653 $adata use$9eng$_146348400 *653 $aorganizational routines$9eng$_146348500 *653 $aschool development$9eng$_130718700 *653 $atesting$9eng$_137907200 *700 $aPrøitz, Tine S.$4aut$uHøgskolen i Sørøst-Norge, Borre$_134872400 *700 $aSkedsmo, Guri;$4aut;$uUniversitetet i Oslo, Institutt for lærerutdanning og skoleforskning, Oslo$_146348600 *773 $tNordiske organisasjonsstudier$gÅrg. 18, nr. 1 (2016)$x1501-8237$w(NO-LaBS)394726(tnr) *999 $z1600599214$anorart:1600599214 ^