Tenk hvis : om fiksjonserfaringer som utgangspunkt for refleksjon i lærerutdanningen
Fride Lindstøl
Artikkel Bokmål
*0011251081 *008161202s2016 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a370.711 *100 $aLindstøl, Fride$4aut$uHøgskolen i Sørøst-Norge$_137683100 *245 $aTenk hvis$bom fiksjonserfaringer som utgangspunkt for refleksjon i lærerutdanningen *300 $a21 s. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aFiksjon$2norart$_127826000 *650 $alærerutdanning$2norart$_11464400 *653 $aeducational science at college level$9eng$_146925500 *653 $aeducational workshop$9eng$_146925600 *653 $amediated fiction$9eng$_146925700 *653 $arole of the teacher$9eng$_136076000 *653 $ateacher training$9eng$_135208300 *773 $tActa didactica Norge [elektronisk ressurs]$gVol. 10, nr. 3 (2016)$x1504-9922 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/adno.2964 *999 $z1600604790$anorart:1600604790 ^