*001125474
*00520250613113323.0
*007ta
*008120328s2004 no 000 u nno
*00901448cam a2200253 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990506540984702201
*035 $a(NO-LaBS)14798235(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)050654098
*035 $a050654098-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*1001 $aOklevik, Ove$d1968-$0(NO-TrBIB)98010304$_34019900
*24510$aEffektane av kultur og sosioøkonomi på yteevna til ulike merke-image strategiar :$bei vitskapsteoretisk evaluering$cOve Oklevik
*260 $aSogndal$bHøgskulen i Sogn og Fjordane$c2004
*300 $a31 bl.$bfig.
*4901 $aNotat / Høgskulen i Sogn og Fjordane$v9/04
*500 $aEvaluering av: The effects of culture and socioeconomics on the performance of global brand image strategies / Martin S. Roth trykt i Journal of marketing research, 1995
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-06-23
*60017$aRoth, Martin S.$0(NO-TrBIB)5028834$tThe effects of culture and socioeconomics on the performance of global brand image strategies$2bare$_34020000
*7760 $tEffektane av kultur og sosioøkonomi på yteevna til ulike merke-image strategiar : ei vitskapsteoretisk evaluering$w990613212304702201
*830 0$aNotat (Høgskulen i Sogn og Fjordane : trykt utg.)$x0806-1696$v9/04$w999520103564702201$_14386100
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011062309045$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990506540984702202$b2021-12-10T03:27:18Z$z990506540984702202
^