Fronesis: veien til profesjonell lærerutdanning?
Sylvi Stenersen Hovdenak · Artikkel · Bokmål
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0011263789 *008170922s2017 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a370.711 *100 $aHovdenak, Sylvi Stenersen$4aut$uUniversitetet i Oslo, Det utdanningsvitenskapelige fakultet$_131588900 *245 $aFronesis: veien til profesjonell lærerutdanning? *300 $aS. [170]-184 *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aKompetanse$2norart$_29494500 *650 $aKunnskap$2norart$_12570400 *650 $alærerutdanning$2norart$_11464400 *650 $apedagogikk$9nor$2norart$_128952100 *650 $aprofesjonalitet$9nor$2norart$_130024900 *650 $aprofesjonsutvikling$9nor$2norart$_134711900 *653 $aarenas of learning$9eng$_148328300 *653 $adevelopment in the professions$9eng$_148328400 *653 $aintegration phronesis$9eng$_148328500 *653 $aprofessional teacher education$9eng$_148328600 *700 $aWiese, Eline$4aut$uUniversitetet i Oslo, Det utdanningsvitenskapelige fakultet$_148328700 *773 $tUniped [elektronisk ressurs] : tidsskrift for universitets- og høgskolepedagogikk$gÅrg. 40, nr. 2 (2017)$x1893-8981 *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1893-8981-2017-02-06 *999 $z1700617541$anorart:1700617541 ^