Profesjonsdanning ved tverrfaglig læring : refleksjoner fra undervisning ved Masterprogrammet i By- og regionplanlegging, NMBU
Elin Børrud
Artikkel Bokmål
*0011267303 *008171130s2017 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a307.120711 *100 $aBørrud, Elin$4aut$uNorges miljø- og biovitenskapelige universitet, Fakultet for landskap og samfunn, Institutt for by- og regionplanlegging, Ås$_133363600 *245 $aProfesjonsdanning ved tverrfaglig læring$brefleksjoner fra undervisning ved Masterprogrammet i By- og regionplanlegging, NMBU *246 $aProfessionalization by interdisciplinary learning methods - reflections from teaching experiences in the Master Program in Urban and Regional Planning, NMBU *300 $aS. 209-218 *500 $aHeftet har tittelen: BYREG 50 år *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aByplanlegging$2norart$_11014000 *650 $aHøyere utdanning$2norart$_16924700 *650 $aRegionplanlegging$2norart$_15772900 *650 $aundervisning$2norart$_10435100 *653 $ainterdisciplinary learning$9eng$_136123700 *653 $aplanning education$9eng$_148750400 *653 $astudents' feedback$9eng$_148750500 *653 $ateaching$9eng$_135208400 *653 $aurban planning$9eng$_134948800 *773 $tKart og plan$gB. 77, årg. 110, nr. 3 (2017)$x0047-3278$w(NO-LaBS)588075(tnr) *999 $z1700621066$anorart:1700621066 ^