25 år med kommersiell allmennkringkasting : TV 2s historie gjennom redaktørblikket
Gunn Enli
Artikkel Bokmål
*0011267351 *008171201s2017 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a384.55452 *100 $aEnli, Gunn$4aut$uUniversitetet i Oslo, Institutt for medier og kommunikasjon$_130207400 *245 $a25 år med kommersiell allmennkringkasting$bTV 2s historie gjennom redaktørblikket *300 $a17 s. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *610 $aTV 2$_130836000 *650 $aallmennkringkasting$9nor$2norart$_136135500 *650 $amediebedrifter$9nor$2norart$_128793900 *650 $atv-kanaler$9nor$2norart$_129169100 *653 $acommercial television$9eng$_148757700 *653 $aeditors-in-chief$9eng$_148757800 *653 $amedia companies$9eng$_148757900 *653 $amedia management$9eng$_141768500 *653 $amedia policy$9eng$_136475300 *653 $apublic service broadcasting$9eng$_136414500 *700 $aSyvertsen, Trine$4aut$uUniversitetet i Oslo, Institutt for medier og kommunikasjon$_108403300 *773 $tNorsk medietidsskrift [elektronisk ressurs]$gÅrg. 24, nr. 3 (2017)$x0805-9535 *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.0508-9535-2017-03-02 *999 $z1700621114$anorart:1700621114 ^