Teori i praksis - praksis i teori : GLU-studenters refleksjoner om fag og didaktikk
Bente Velle Hellang
Artikkel Bokmål
*0011269435 *008180129s2017 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.0711481 *100 $aHellang, Bente Velle$4aut$uUniversitetet i Agder, Institutt for nordisk og mediefag$_149005700 *245 $aTeori i praksis - praksis i teori$bGLU-studenters refleksjoner om fag og didaktikk *300 $a25 s. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aGLU står for: Grunnskolelærerutdanning. - Engelsk sammendrag *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $alærere$2norart$_18916200 *650 $alærerutdanning$2norart$_11464400 *651 $aNorge$_10023300 *653 $alearning arenas$9eng$_149005800 *653 $astudent teacher$9eng$_143425800 *653 $asubject knowledge$9eng$_136458400 *653 $ateacher competence$9eng$_137291400 *653 $ateacher education$9eng$_131586300 *653 $ateacher role$9eng$_138555300 *653 $athe subject$9eng$_144219600 *700 $aRambø, Gro-Renée$4aut$uUniversitetet i Agder, Institutt for nordisk og mediefag$_136875200 *773 $tActa didactica Norge [elektronisk ressurs]$gVol. 11, nr. 2 (2017)$x1504-9922 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/adno.3864 *999 $z1800623235$anorart:1800623235 ^