Sykepleiestudenters opplevelser av peer learning som praksismodell og av å lære gjennom peer learning i praksisstudier : en evalueringsstudie
Karen Johanne Ugland Vae
Artikkel Bokmål
*0011273019 *008180427s2017 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a610.730711 *100 $aVae, Karen Johanne Ugland$4aut$uHøgskulen på Vestlandet, Campus Haugesund$_149369900 *245 $aSykepleiestudenters opplevelser av peer learning som praksismodell og av å lære gjennom peer learning i praksisstudier$ben evalueringsstudie *246 $aNursing students' perceptions of peer learning as a learning model in clinical practice and students' learning through peer learning - an evaluation study *300 $aS. [143-157] : ill. *520 $aEngelsk sammendrag *650 $apraksisopplæring$9nor$2norart$_129083900 *650 $asamarbeidslæring$9nor$2norart$_132742400 *650 $asykepleierutdanning$2norart$_50635700 *653 $aclinical education$9eng$_137795900 *653 $acooperation$9eng$_130758600 *653 $apeer learning$9eng$_130026200 *653 $astudent nurses$9eng$_137890300 *700 $aKvalevaag, Helga Karin;$4aut;$uHelse Fonna$_149370000 *700 $aLöfmark, Anna$4aut$uHøgskulen på Vestlandet$_141267200 *773 $tNordisk tidsskrift for helseforskning$gÅrg. 13, nr. 2 (2017)$x1504-3614$w(NO-LaBS)754276(tnr) *8564 $uhttps://doi.org/10.7557/14.4218 *999 $z1800626877$anorart:1800626877 ^