*0011277592 *008180828s2018 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a331.119137221 *100 $aGulbrandsen, Lars$4aut$uOsloMet - storbyuniversitetet, Forskningsinstituttet NOVA$_133366200 *245 $aBarnehagelærere - fra mangel til overskudd *246 $aKindergarten teachers – from scarcity to abundance *300 $aS. [43]-55 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aArbeidsmarked$2norart$_14466700 *650 $abarnehagelærere$9nor$2norart$_139543700 *653 $ajob stability$9eng$_149843300 *653 $apreschool teachers$9eng$_136824300 *653 $asocial background$9eng$_135111300 *653 $asocial recognition$9eng$_136267500 *773 $tSøkelys på arbeidslivet [elektronisk ressurs]$gÅrg. 35, nr. 1/2 (2018)$x1504-7989 *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1504-7989-2018-01-02-03 *999 $z1800631969$anorart:1800631969 ^