Effekt av simulering for tilegnelse av kunnskap i sykepleierutdanningen - en RCT-studie
Ola Bratås · Artikkel · Bokmål
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0011281932 *008190108s2018 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a610.730711 *100 $aBratås, Ola$4aut$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for medisin og helsevitenskap, Institutt for samfunnsmedisin og sykepleie$_150404600 *245 $aEffekt av simulering for tilegnelse av kunnskap i sykepleierutdanningen - en RCT-studie *246 $aEffect of simulation for the acquisition of knowledge in nursing education – an RCT study *300 $aS. [469]-483 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aSimulering$2norart$_33301700 *650 $asykepleierutdanning$2norart$_50635700 *650 $aundervisningsmetoder$2norart$_24169100 *653 $acognitive skills$9eng$_135346700 *653 $aknowledge test$9eng$_150404700 *653 $anursing students$9eng$_131801900 *653 $asimulation$9eng$_131504800 *700 $aAlbriktsen, Thor Olaf;$4aut;$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for medisin og helsevitenskap, Institutt for samfunnsmedisin og sykepleie$_150404800 *700 $aEriksson, Ulrika;$4aut;$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for medisin og helsevitenskap, Institutt for samfunnsmedisin og sykepleie$_150404900 *700 $aGrønning, Kjersti$4aut$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for medisin og helsevitenskap, Institutt for samfunnsmedisin og sykepleie$_147484900 *773 $tUniped [elektronisk ressurs] : tidsskrift for universitets- og høgskolepedagogikk$gÅrg. 41, nr. 4 (2018)$x1893-8981 *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1893-8981-2018-04-08 *999 $z1900636341$anorart:1900636341 ^