In search of a pedagogical perspective on school bullying : editorial
Robert Thornberg
Artikkel Engelsk
*0011282478 *008190124s2018 xx# 000 0 eng *019 $bk *08230$a371.58 *100 $aThornberg, Robert$4aut$uLinköping University, Linköping, Sweden$_137717100 *245 $aIn search of a pedagogical perspective on school bullying$beditorial *300 $aS. 289-301 *650 $amobbing$9nor$2norart$_129022100 *650 $askoler$2norart$_13942200 *700 $aBaraldsnes, Dziuginta;$4aut;$uHøgskulen på Vestlandet. Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag$_150490300 *700 $aSæverot, Herner$4aut$uHøgskulen på Vestlandet. Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag$_130026700 *773 $tNordic studies in education [elektronisk ressurs]$gVol. 38, nr. 4 (2018)$x1891-5949 *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1891-2018-04-01 *999 $z1900636890$anorart:1900636890 ^