Studentsentrerte perspektiver og tiltak i høyere utdanning : et forskningsbasert innspill til kvalitetsarbeid i praksis
Crina Damsa
Artikkel Bokmål
*0011287924 *008190613s2019 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a378.17 *100 $aDamsa, Crina$4aut$uUniversitetet i Oslo, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Institutt for pedagogikk$_151031500 *245 $aStudentsentrerte perspektiver og tiltak i høyere utdanning$bet forskningsbasert innspill til kvalitetsarbeid i praksis *300 $aS. 5-8 *650 $aHøyere utdanning$2norart$_16924700 *650 $aKvalitet$2norart$_25298200 *650 $aStudenter$2norart$_10714000 *650 $alæring$9nor$2norart$_128598900 *650 $aundervisning$2norart$_10435100 *700 $aLange, Thomas de$4aut$uUniversitetet i Oslo, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Institutt for pedagogikk$_141383400 *773 $tUniped [elektronisk ressurs] : tidsskrift for universitets- og høgskolepedagogikk$gÅrg. 42, nr. 1 (2019)$x1893-8981 *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1893-8981-2019-01-01 *999 $z1900642357$anorart:1900642357 ^