Studenters læringsutbytte i barnehagelærerutdanningen en problematisering av erfaringslæringens plass
Tove Lafton
Artikkel Bokmål
*0011289669 *008190820s2019 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.210711 *100 $aLafton, Tove$4aut$uOsloMet - storbyuniversitetet, Fakultet for lærerutdanning og internasjonale studier, Institutt for barnehagelærerutdanning$_138554700 *245 $aStudenters læringsutbytte i barnehagelærerutdanningen – en problematisering av erfaringslæringens plass *300 $aS. [1]-13 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $abarnehagelærere$9nor$2norart$_139543700 *650 $aerfaringslæring$9nor$2norart$_139826500 *650 $alærerutdanning$2norart$_11464400 *653 $aexperiential learning$9eng$_131249500 *653 $aknowledge resources$9eng$_146919000 *653 $ateacher educators$9eng$_145941800 *653 $atheory and practice$9eng$_130174700 *700 $aFuru, Anne$4aut$uOsloMet - storbyuniversitetet, Fakultet for lærerutdanning og internasjonale studier, Institutt for barnehagelærerutdanning$_141018100 *773 $tNordisk barnehageforskning [elektronisk ressurs]$gÅrg. 18, nr. 1 (2019)$x1890-9167 *8564 $uhttps://doi.org/10.7577/nbf.3428 *999 $z1900644109$anorart:1900644109 ^