*0011291224 *008191009s2019 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a658.872 *100 $aLervik-Olsen, Line$4aut$uHandelshøyskolen BI, Institutt for markedsføring ; Norges handelshøyskole, Center for Service Innovation$_144704900 *245 $aAdopsjon av sosiale medier i kjøpsprosessen *300 $aS. 33-41 : ill., port. *500 $aHeftet har tittelen: Markedsføring *500 $aVitenskapelig artikkel *5208 $aInneholder sammendrag *650 $amarkedsføring$9nor$2norart$_128633000 *650 $areklame$2norart$_14287800 *650 $asosiale medier$9nor$2norart$_128858300 *773 $tMagma$gÅrg. 22, nr. 4 (2019)$x1500-0788$w(NO-LaBS)27799(tnr) *999 $z1900645679$anorart:1900645679 ^