Hva hemmer og fremmer arbeidet med Utdanning for bærekraftig utvikling i videregående skole?
Birgitte Bjønness · Artikkel · Bokmål
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0011291301 *008191014s2019 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a304.20712 *100 $aBjønness, Birgitte$4aut$uNorges miljø- og biovitenskapelige universitet, Fakultet for realfag og teknologi$_145152600 *245 $aHva hemmer og fremmer arbeidet med Utdanning for bærekraftig utvikling i videregående skole? *246 $aExploring drivers and challenges for the implementation of Education for Sustainable Development in upper secondary school *300 $aS. 1-20 : ill. *500 $aHeftet har tittelen: Utdanning og bærekraft: Ulike didaktiske perspektiver *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $abærekraftig utvikling$9nor$2norart$_129282600 *650 $aundervisning$2norart$_10435100 *650 $avideregående skoler$9nor$2norart$_128923200 *653 $aEducation for sustainable development$9eng$_138965500 *653 $acurriculum reform$9eng$_149831000 *653 $afocus-group interviews$9eng$_140745300 *653 $astakeholders in school$9eng$_151379200 *653 $aupper secondary school$9eng$_130782900 *653 $awhole-school approach$9eng$_151379300 *700 $aSinnes, Astrid Tonette$4aut;$uNorges miljø- og biovitenskapelige universitet, Fakultet for realfag og teknologi$_151379400 *773 $tActa didactica Norge [elektronisk ressurs]$gVol. 13, nr. 2 (2019)$x1504-9922 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/adno.6474 *999 $z1900645756$anorart:1900645756 ^