Den føyelige pedagogen kartlegging som disiplinering av pedagogisk praksis
Nassira Essahli Vik
Artikkel Bokmål
*0011293650 *008200203s2019 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.6 *100 $aVik, Nassira Essahli$4aut$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet (NTNU), Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for pedagogikk og livslang læring$_48082000 *245 $aDen føyelige pedagogen – kartlegging som disiplinering av pedagogisk praksis *300 $aS. 1-14 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aFlerspråklighet$2norart$_19577500 *650 $aKartlegging$2norart$_95979300 *650 $abarnehager$9nor$2norart$_129098700 *650 $aspråkferdigheter$2norart$_53301000 *653 $adisciplining$9eng$_137521800 *653 $adiscourse$9eng$_128595700 *653 $alanguage mapping$9eng$_148022800 *653 $amultilingual children$9eng$_150506000 *773 $tNordisk barnehageforskning [elektronisk ressurs]$gÅrg. 18, nr. 1 (2019)$x1890-9167 *8564 $uhttps://doi.org/10.7577/nbf.3013 *999 $z2000647995$anorart:2000647995 ^