Omvendt undervisning versus tradisjonell undervisning i naturfag på ungdomsskolen - en studie av elevers motivasjon, forberedelser og læringsutbytte
Pål Kvello · Artikkel · Bokmål
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0011298770 *008200817s2020 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a507.12 *100 $aKvello, Pål$4aut$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet (NTNU)$_152188000 *245 $aOmvendt undervisning versus tradisjonell undervisning i naturfag på ungdomsskolen - en studie av elevers motivasjon, forberedelser og læringsutbytte *246 $aFlipped classroom versus traditional teaching of science in lower secondary school - a study of pupils’ motivation, preparation and learning outcome *300 $aS. 1-36 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aNaturfag$2norart$_14505600 *650 $alæringsutbytte$2norart$_78993800 *650 $amotivasjon$9nor$2norart$_128737600 *650 $aomvendt undervisning$9nor$2norart$_137675600 *650 $aungdomsskoler$2norart$_79110600 *653 $aflipped classroom$9eng$_143954200 *653 $alearning outcome$9eng$_137299000 *653 $alower secondary school$9eng$_137719200 *653 $amotivation$9eng$_129823300 *653 $aself-determination theory$9eng$_138786900 *700 $aBarstad, Stine Slaatsveen;$4aut;$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet (NTNU)$_152188100 *700 $aMoen, Elin Tronsaune;$4aut;$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet (NTNU)$_152188200 *700 $aRønning, Bernt;$4aut;$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet (NTNU)$_147662600 *700 $aØsterlie, Ove$4aut$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet (NTNU)$_148865200 *773 $tActa didactica Norden [elektronisk ressurs]$gÅrg. 14, nr. 1 (2020)$x2535-8219 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/adno.7757 *999 $z2000653205$anorart:2000653205 ^