The influence of improvisation activities on speaking confidence of EFL student teachers
Anke Zondag
Artikkel Engelsk
*0011301963 *008201126s2020 xx# 000 0 eng *019 $bk *08230$a428.240711 *100 $aZondag, Anke$4aut$uNord universitet$_152504100 *245 $aThe influence of improvisation activities on speaking confidence of EFL student teachers *300 $aS. 82-102 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aOm virkning av improvisasjonsaktiviteter på lærerstudenters selvtillit ved spontan engelsk tale. - EFL står for: English as a foreign language. - Norsk sammendrag *650 $aengelskfaget$9nor$2norart$_131686200 *650 $alærerutdanning$2norart$_11464400 *650 $atalespråk$2norart$_21699100 *653 $aEFL/ELT$9eng$_152504200 *653 $aimprovisation activities$9eng$_152504300 *653 $aoral communication$9eng$_152504400 *653 $areluctant speaker$9eng$_152504500 *653 $aspeaking confidence$9eng$_152504600 *653 $ateacher education$9eng$_131586300 *700 $aGuldal, Tale Margrethe;$4aut;$uUniversitetet i Agder$_152504700 *700 $aLarsen, Annelise Brox;$4aut;$uUiT Norges arktiske universitet$_152504800 *700 $aTillaar, Roland van den$4aut$uNord universitet$_152504900 *773 $tNordisk tidsskrift for utdanning og praksis [elektronisk ressurs]$gVol. 14, nr. 2 (2020)$x2535-7697 *8564 $uhttps://doi.org/10.23865/up.v14.1879 *999 $z2000656479$anorart:2000656479 ^