Modeller i kjemiundervisning - et eksempel på hvordan de kan bidra til læring og feillæring
Heidi Iren Saure
Artikkel Bokmål
*0011324698 *008210726s2021 xx# 000 0 nob *019 $bk *100 $aSaure, Heidi Iren$4aut$uNLA Høgskolen Bergen, Avdeling for lærerutdanning$_154126400 *245 $aModeller i kjemiundervisning - et eksempel på hvordan de kan bidra til læring og feillæring *246 $aModels in chemistry education- an example of how they can contribute to learning and mislearning *300 $aS. 181-205 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *700 $aBomark, Nils-Erik;$4aut;$uUniversitetet i Agder, Fakultet for teknologi og realfag, Institutt for naturvitenskap$_154126500 *700 $aSvendsen, Monica Lian$4aut$uUniversitetet i Agder, Fakultet for teknologi og realfag, Institutt for naturvitenskap$_154126600 *773 $tNordina (elektronisk ressurs)$gVol. 17, no. 2 (2021)$x1894-1257 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/nordina.8363 *999 $z2100663204$anorart:2100663204 ^