Aktiv læring her og nå, men hva aktiveres for fremtiden? : dramaturgiske perspektiver på underviserens rolle i meningsskapende undervisningspraksiser
Tove Lafton
Artikkel Bokmål
*0011325316 *008210827s2021 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a378.125 *100 $aLafton, Tove$4aut$uOsloMet - storbyuniversitetet, Fakultet for lærerutdanning og internasjonale studier, Institutt for barnehagelærerutdanning$_138554700 *245 $aAktiv læring her og nå, men hva aktiveres for fremtiden?$bdramaturgiske perspektiver på underviserens rolle i meningsskapende undervisningspraksiser *246 $aActive learning here and now, but what about the future to come? : dramaturgical perspectives on the teacher role in meaning making processes *300 $aS. 94-103 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aHøyere utdanning$2norart$_16924700 *650 $alæring$9nor$2norart$_128598900 *650 $aundervisning$2norart$_10435100 *653 $adramaturgical perspective$9eng$_154182600 *653 $ahigher education$9eng$_128601400 *653 $anarrative inquiry$9eng$_148454000 *653 $astudent learning$9eng$_131333100 *653 $ateaching$9eng$_135208400 *700 $aLaski, Alona Krieken$4aut$uOsloMet - storbyuniversitetet, Fakultet for lærerutdanning og internasjonale studier, Institutt for barnehagelærerutdanning ; Høgskolen i Innlandet$_154182700 *773 $tUniped [elektronisk ressurs] : tidsskrift for universitets- og høgskolepedagogikk$gÅrg. 44, nr. 2 (2021)$x1893-8981 *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1893-8981-2021-02-02 *999 $z2100663831$anorart:2100663831 ^