*0011325939 *008210922s2020 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a154.632 *100 $aBrøyn, Tore$4ivr$_129080300 *245 $aNår gjentagende mareritt blir et hinder for læring *300 $aS. 12-15 : ill., port. *520 $aOm hvordan lærerne og skolen kan spille en nøkkelrolle når det gjelder å hjelpe traumatiserte barn i krigsområder. - Intervju med Jon-Håkon Schultz *650 $abarn$2norart$_10105000 *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $ahjelpetiltak$9nor$2norart$_130908800 *650 $akrigstraumer$9nor$2norart$_133409000 *650 $amareritt$9nor$2norart$_135754700 *650 $apsykologiske traumer$9nor$2norart$_132608800 *653 $achildren$9eng$_128727200 *653 $anightmares$9eng$_145185700 *653 $aprimary schools$9eng$_136834200 *653 $apsychological trauma$9eng$_147365400 *653 $arelief measures$9eng$_154249700 *700 $aSchultz, Jon-Håkon$4ive$_130043300 *773 $tBedre skole$gÅrg. 32, nr. 2 (2020)$x0802-183X$w(NO-LaBS)32728(tnr) *999 $z2100664469$anorart:2100664469 ^