*001133554
*00520230309182238.0
*007ta
*008150522s2014 no# 000 0 nob
*00901671cam a2200361 c 4500
*015 $a1439676$2nbf
*019 $bl
*020 $a9788232604524$z9788232602360$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991437986424702201
*035 $a(NO-LaBS)14302812(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)143798642
*035 $a143798642-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08204$a371.26$qNoBeU$223
*08274$a371.27$qNO-OsNB$25/nor
*1001 $aWilson, Dordy$d1965-$0(NO-TrBIB)9062527$4aut$_23012300
*24510$aFormativ vurdering gjør forskjell! :$ben empirisk studie av lærernes forståelese av formativ vurdering som vitenskapelig fenomen og politisk konsept$cDordy Wilson
*260 $aTrondheim$bNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Program for lærerutdanning$c2014
*300 $aX, 202 s.
*4901 $aDoktoravhandlinger ved NTNU$v2014:270
*500 $aSammendrag på engelsk
*502 $aAvhandling (ph.d.) - Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Trondheim, 2014
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2021-01-08
*653 $avurdering$aformativ$aunderveis$adoktoravhandlinger$aph.d.$alærerutdanning$_35173400
*7102 $aNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet$bProgram for lærerutdanning$0(NO-TrBIB)98026399$4dgg$_31866600
*830 0$aDoktoravhandlinger ved NTNU (trykt utg.)$x1503-8181$v2014:270$w990402410684702201$_10123500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2020111907523$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:991437986424702202$b2021-11-14T19:51:09Z$z991437986424702202
^