*001135208
*00520250613133953.0
*007cr
*007ta
*008110909s1997 no 000 u nob d
*00901241cam a2200289 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999701207454702201
*035 $a(NO-LaBS)13384646(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)114240884
*035 $a(NO-TrBIB)970120745
*035 $a970120745-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aVogt-Svendsen, Annicka$0(NO-TrBIB)90793122$_35388800
*24510$aGenerasjon X :$ben kjøpergruppe som ikke påvirkes av reklame?$cav Annicka Vogt-Svendsen, Morten Rønqvist, Kenneth Wathne
*260 $aSandvika$bNorwegian Institute for Research in Marketing$c1997
*300 $a13 bl.$bfig.
*4901 $aWorking paper series NiM$vWP 97-02
*500 $aOgså publisert i: Praktisk økonomi & ledelse nr 3, 1996.
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-09-01
*588 $aKatalogisert etter omslag
*7001 $aRønqvist, Morten$0(NO-TrBIB)90586074$_13445500
*7001 $aWathne, Kenneth$0(NO-TrBIB)90857356$_20524000
*830 0$aWorking paper series NiM (trykt utg.)$x0805-942x$vWP 97-02$w999109453904702201$_26805200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011090108055$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999701207454702202$b2021-11-14T19:51:15Z$z999701207454702202
^