Riktig kvalitet på offentlige tjenester : hvordan statlige virksomheter kan arbeide aktivt med kvalitetsutvikling
Lassen, Vivi · Bok · Bokmål · utgitt 1991
Ledig
- Automatlager: 3 av 3 ledig
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*00113613 *00520250613133701.0 *007cr *007ta *008150612s1991 no 000 0 nob *00902443cam a2200637 c 4500 *019 $bl *020 $a8274830113$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999106123234702201 *035 $a(NO-LaBS)9488221(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)101494734 *035 $a(NO-TrBIB)910612323 *035 $a910612323-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *080 $a338.465 *080 $a35.08$2UDC Medium edition *080 $a351 *080 $a354 *080 $a35:658.562 *080 $a658.5 *080 $a658.56$2UDC Medium edition *080 $a658.562 *080 $a658.64.018 *080 $a658.64.018$2UDC Medium edition *08274$a353.07$qNO-OsNB$24/nor *084 $aL 353.07$2utklklass *084 $aL 731$2utklklass *084 $aMc 28f$2ubtkl/2 *1001 $aLassen, Vivi$d1951-$0(NO-TrBIB)90380948$_14231600 *24510$aRiktig kvalitet på offentlige tjenester :$bhvordan statlige virksomheter kan arbeide aktivt med kvalitetsutvikling *260 $aOslo$bStatskonsult$c1991 *300 $a47 s.$bfig. *500 $aSkrevet av: Vivi Lassen *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2015-11-05 *650 2$aGovernment Agencies$_14231700 *650 2$aNorway$_10050600 *650 2$aOrganization and administration$_10698400 *650 2$aPlanning Techniques$_14231800 *650 2$aPublic Assistance$_14231900 *650 2$aPublic sector$_14002200 *650 2$aQuality assurance, health care$_13842700 *650 2$aQuality control$_11388700 *650 7$aCentral government$2itrt$_185665000 *650 7$aEvaluation$2itrt$_185653100 *650 7$aManagement$2itrt$_185520300 *650 7$aNeeds assessment$2itrt$_185676200 *650 7$aOffentlig forvaltning$xKvalitetskontroll$2tekord$_221782900 *650 7$aPublic administration$2itrt$_185594100 *650 7$aQuality control$2itrt$_185653300 *650 7$akvalitetssikring$2ordnok$_185923700 *650 7$aoffentlig forvaltning$2ordnok$_185643000 *653 $akvalitetssikring$astrategisk$aplanlegging$avirksomhetsplanlegging$aservicebedrifter$aoffentlig$aetater$akvalitetskontroll$astatsforvaltning$anorge$akvalitetsstyring$aforvaltnig$akvalitetsutvikling$aforvaltning$avirksomhet$ainformasjon$astaten$aorganisasjonsutvikling$aoffentlige$atjenester$akvalitet$astatsforvaltningen$aeffektivisering$abedriftsledelse$aledelse$asentralforvaltning$_14232200 *7102 $aStatskonsult$0(NO-TrBIB)90189843$_14232300 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2007112000017$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999106123234702202$b2021-11-14T19:40:27Z$z999106123234702202 ^