*001136177
*00520250613122518.0
*007ta
*008130222s2007 no 000 u nob
*00901039cam a2200229 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990717728124702201
*035 $a(NO-LaBS)15180772(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)071772812
*035 $a071772812-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*1001 $aDulsrud, Arne$d1956-$0(NO-TrBIB)90573336$_29378200
*24510$aMerkestrategier for kjøtt i Europa :$bet oppdragsprosjekt for Nortura BA$cArne Dulsrud
*260 $aOslo$bStatens institutt for forbruksforskning$c2007
*300 $a82 s.$bill.
*4901 $aOppdragsrapport / Statens institutt for forbruksforskning$vnr. 7-2007
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-03-02
*653 $akjøtt$akvalitetsmerking$amerkestrategier$aproduktdifferensering$amattrygghet$aegne$amerkevarer$_35522600
*830 0$aSIFO oppdragsrapport (trykt utg.)$vnr. 7-2007$w990201302794702201$_12593300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016030209011$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990717728124702202$b2021-11-14T19:51:22Z$z990717728124702202
^