Rammer og rom for en inkluderende opplæring? : Stortingsmelding nr 30 (2003-2004) Kultur for læring
Lise Vislie
Artikkel Bokmål
*0011375803 *008041029s2004 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a379.481 *100 $aVislie, Lise$uPedagogisk forskningsinstitutt. Universitetet i Oslo$_89047600 *245 $aRammer og rom for en inkluderende opplæring?$bStortingsmelding nr 30 (2003-2004) Kultur for læring *300 $aS. 16-21 : port. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aBasert på innlegg ved konferansen Åpen forskningsdag på Sundvollen 29. april 2004 *650 $apedagogikk$9nor$2norart$_128952100 *650 $autdanningspolitikk$2norart$_24248200 *651 $aNorge$_10023300 *773 $tSpesialpedagogikk$gÅrg. 69, nr 5 (2004)$x0332-8457$w(NO-LaBS)549146(tnr) *999 $z400352267$anorart:400352267 ^