Orientering om markedsføring
Leif Holbæk-HanssenHolbæk-Hanssen, Leif
Bok Bokmål utgitt 1970
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001144160 *00520230330151703.0 *007cr *007ta *008151019s1970 no# 000 0 nob d *00901057cam a2200313 c 4500 *015 $a6801207$2nbf *019 $bl *020 $cNkr 16.80 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999316175614702201 *035 $a(NO-LaBS)14673450(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)111530539 *035 $a(NO-TrBIB)931617561 *035 $a931617561-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *044 $cno *08274$a658.8$qNO-OsNB$22/nor *084 $aU 13a$2oosk *1001 $aHolbæk-Hanssen, Leif$d1917-1991$0(NO-TrBIB)90181057$_15593500 *24510$aOrientering om markedsføring$cLeif Holbæk-Hanssen *250 $a2. utg *260 $a[Oslo]$bYrkesopplæringsrådet for håndverk og industri; Universitetsforlaget$c1970 *300 $a83 s.$bill. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2015-11-05 *7001 $aAarset, Svein$4ill$_14966600 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011011806109$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999316175614702202$b2021-11-14T19:52:02Z$z999316175614702202 ^