*0011446090 *008080204s2007 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a659.2 *100 $aIhlen, Øyvind$uInstitutt for medier og kommunikasjon, Universitetet i Oslo : oyvind.ihlen@media.uio.no ; Høgskolen i Hedmark$_129604500 *245 $aKlimaendringene og olieindustriens retoriske utfordring *300 $aS. 18-38, 6 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aklimaendringer$9nor$2norart$_128639400 *650 $amarkedsføring$9nor$2norart$_128633000 *650 $aoljeindustri$2norart$_16504400 *650 $aomdømme$9nor$2norart$_132001900 *650 $aretorikk$2norart$_22579600 *653 $aclimate change$9eng$_130917400 *653 $alegitimacy$9eng$_129546900 *653 $aoil industry$9eng$_161307900 *653 $areputation$9eng$_136488500 *653 $arhetorical situation$9eng$_130022400 *653 $asustainable development$9eng$_135835300 *773 $tRhetorica Scandinavica$gNr. 43 (2007)$x1397-0534$w(NO-LaBS)902103(tnr) *999 $z800421785$anorart:800421785 ^