*0011458212 *008080813s2008 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a384.5406 *100 $aSyvertsen, Trine$uUniversitetet i Oslo, Institutt for medier og kommunikasjon : trine.syvertsen@media.uio.no$_108403300 *245 $aAllmennkringkasting i krise - not! *300 $aS. [211]-235 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *610 $aNorsk rikskringkasting (NRK)$_128900000 *650 $akringkasting$9nor$2norart$_128900300 *650 $atv-selskaper$9nor$2norart$_131860100 *653 $aNRK$9eng$_129958400 *653 $aTV$9eng$_135565200 *653 $adigital strategies$9eng$_161991200 *653 $apublic service broadcasting$9eng$_136414500 *773 $tNorsk medietidsskrift$gÅrg. 15, nr. 3 (2008)$x0804-8452$w(NO-LaBS)704016(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/ts/nmt/2008/03/allmennkringkasting_i_krise_-_not *999 $z800433931$anorart:800433931 ^