Tilpassset opplæring ved starten av Kunnskapsløftet : en forundersøkelse med fokus på læreplanarbeid, lærerrollen og skolelederrollen
Jorun Buli Holmberg
Artikkel Bokmål
*0011462162 *008081022s2008 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a371.394 *100 $aHolmberg, Jorun Buli$uUniversitetet i Oslo, Institutt for spesialpedagogikk$_152746600 *245 $aTilpassset opplæring ved starten av Kunnskapsløftet$ben forundersøkelse med fokus på læreplanarbeid, lærerrollen og skolelederrollen *300 $aS. 42-52 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aSpesialundervisning$2norart$_21044800 *650 $aTilpasset opplæring$2norart$_57010200 *700 $aNilsen, Sven;$uUniversitetet i Oslo, Institutt for spesialpedagogikk$_136495900 *700 $aSkogen, Kjell$uUniversitetet i Oslo, Institutt for spesialpedagogikk$_130214700 *773 $tSpesialpedagogikk$gÅrg. 73, nr. 6 (2008)$x0332-8457$w(NO-LaBS)549146(tnr) *999 $z800437888$anorart:800437888 ^