Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0011560229 *008090227s2009 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a320.019 *100 $aMadsen, Ole Jacob$uUniversitetet i Bergen, Senter for vitenskapsteori, Bergen : ole.madsen@svt.uib.no$_129455400 *245 $aPsykologi, samfunn og etikk *300 $aS. 144-152 : port. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *590 0$aFagerhaug, John Petter. - I: Tidsskrift for Norsk psykologforening. - Vol. 46, nr. 2 (2009). - S. 200-201 *590 0$aHillestad, Torgeir M. - I: Tidsskrift for Norsk psykologforening. - Vol. 46, nr. 5 (2009). - S. 494-495 *590 0$aHillestad, Torgeir M. - I: Tidsskrift for Norsk psykologforening. - Vol. 46, nr. 7 (2009). - S. 706-708 *590 0$aHillestad, Torgeir M. - I: Tidsskrift for Norsk psykologforening. - Vol. 46, nr. 9 (2009). - S. 895 *590 0$aMadsen, Ole Jacob. - I: Tidsskrift for Norsk psykologforening. - Vol. 46, nr. 3 (2009). - S. 288-290 *590 0$aMadsen, Ole Jacob. - I: Tidsskrift for Norsk psykologforening. - Vol. 46, nr. 6 (2009). - S. 606-609 *590 0$aMadsen, Ole Jacob. - I: Tidsskrift for Norsk psykologforening. - Vol. 46, nr. 8 (2009). - S. 788-789 *650 $apolitisk$apsykologi$2norart$_103502300 *653 $aconsumer culture$9eng$_131105000 *653 $aideology$9eng$_129345400 *653 $aneo-liberalism$9eng$_129448800 *653 $apower$9eng$_128740700 *653 $asocial ethics$9eng$_142051500 *653 $asociology of science$9eng$_146487800 *653 $avalues$9eng$_131538400 *773 $tTidsskrift for Norsk psykologforening$gVol. 46, nr. 2 (2009)$x0332-6470$w(NO-LaBS)926809(tnr) *999 $z900444751$anorart:900444751 ^