Redskap til målrettet forbedring : et verktøy til forbedring
Vivian Fjeldstad
Artikkel Bokmål
*0011563578 *008090427s2009 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a615.1 *100 $aFjeldstad, Vivian$4ivr$_128634500 *245 $aRedskap til målrettet forbedring$bet verktøy til forbedring *300 $aS. 11-12 : port. *520 $aOm bruk av ukjente kunder, et system for å måle kundeopplevelser. - Intervju med Gerd Byermoen, Margrethe Sunde *650 $aKvalitet$2norart$_25298200 *650 $aService$2norart$_71525900 *650 $aapotek$9nor$2norart$_128635000 *650 $akundebehandling$2norart$_33688600 *700 $aByermoen, Gerd;$4ive$_165820000 *700 $aSunde, Margrethe$4ive$_132292100 *773 $tNorsk farmaceutisk tidsskrift$gÅrg. 117, nr. 3 (2009)$x0029-1935$w(NO-LaBS)926820(tnr) *999 $z900448105$anorart:900448105 ^