Multiple tekster - til innsikt og besvær
Ivar Bråten
Artikkel Bokmål
*0011575091 *008091125s2009 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.47 *100 $aBråten, Ivar$uUniversitetet i Oslo, Pedagogisk forskningsinstitutt : ivar.braten@ped.uio.no$_139079900 *245 $aMultiple tekster - til innsikt og besvær *300 $aS. 386-400 : port. *500 $aVitenskapelig artikkel *650 $aTekster$2norart$_23386500 *650 $aleseforståelse$2norart$_57964200 *650 $alesing$2norart$_10826200 *700 $aStrømsø, Helge Ivar$uUniversitetet i Oslo, Pedagogisk forskningsinstitutt : h.i.stromso@ped.uio.no$_166492800 *773 $tNorsk pedagogisk tidsskrift$gÅrg. 93, nr. 5 (2009)$x0029-2052$w(NO-LaBS)902099(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/ts/npt/2009/05/art04 *999 $z900459684$anorart:900459684 ^