Kompendium i markedsføring
av C. Borge-Andersen, O.N. Ødegård, H. Onsum et al.Bok
Bokmål utgitt c1994
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001167802 *00520250613135341.0 *007cr *007ta *008120730s1994 no 000 u nob *00900998cam a2200265 c 4500 *019 $bl *020 $a8245101095 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999421306264702201 *035 $a(NO-LaBS)15112188(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)121996166 *035 $a(NO-TrBIB)942130626 *035 $a942130626-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *24500$aKompendium i markedsføring$cav C. Borge-Andersen, O.N. Ødegård, H. Onsum et al. *260 $a[Oslo]$bNæringsakademiet$cc1994 *300 $aVI, 192 s.$bill. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-07-30 *7001 $aBorge-Andersen, Carl$0(NO-TrBIB)90115542$_39880700 *7001 $aOnsum, Helge$0(NO-TrBIB)90711569$_39880800 *7001 $aØdegård, O. N.$0(NO-TrBIB)90711568$_39880900 *7102 $aNæringsakademiet$0(NO-TrBIB)90699808$_13972300 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012071308183$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999421306264702202$b2021-11-14T19:53:46Z$z999421306264702202 ^