Generasjon X - en kjøpergruppe som ikke påvirkes av reklame?
Morten Rønqvist, Annicka Vogt-Svendsen og Kenneth WathneArtikkel
Bokmål
*0011704966 *008970716s1996 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a305.235 *100 $aRønqvist, Morten$_169930500 *245 $aGenerasjon X - en kjøpergruppe som ikke påvirkes av reklame?$cMorten Rønqvist, Annicka Vogt-Svendsen og Kenneth Wathne *300 $aS. [58]-64, 66-67 : ill. *700 $aVogt-Svendsen, Annicka$_169930600 *700 $aWathne, Kenneth$_169930700 *773 $tPraktisk økonomi & ledelse$gÅrg. 12, nr 3 (1996)$x0803-4680$w(NO-LaBS)294703(tnr) *999 $z9700220111$anorart:9700220111 ^