*001174848
*00520230310101507.0
*007cr
*007ta
*008140606s1977 no 000 0 nob d
*00901594cam a2200397 c 4500
*015 $a7703773$2nbf
*019 $bl
*020 $a8257060305$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998120841104702201
*035 $a(NO-LaBS)14638124(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)122078675
*035 $a(NO-TrBIB)81208411x
*035 $a81208411x-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a301.188.2
*080 $a323.3(481)
*08274$a301.16$qNO-OsNB$23/nor
*084 $aM 13.24$2oosk
*084 $aMb 73$2ubtkl/2
*1001 $aMathisen, Kjell Olav$d1948-$0(NO-TrBIB)90268603$_22827200
*24510$aMassemedienes rolle i opinionsdanningen$cKjell Olav Mathisen
*260 $aBergen$bUniversitetet i Oslo, Inst.for presseforskning$c[1977]
*300 $aII, 56, 3 bl.$c4°
*4901 $aArbeidsnotat / Maktutredningen$v63
*4901 $aStensil / Universitetet i Oslo, Institutt for presseforskning$v48
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-07-05
*653 $amassemedia$apåvirkning$anorge$asamfunnsanalyser$amassekommunikasjon$akommunikasjonsformer$aopinionsdanning$_40803900
*7102 $aMaktutredningen (Norge)$0(NO-TrBIB)90326093$_17624800
*830 0$aArbeidsnotat (Maktutredningen)$v63$w998120840044702201$_17624900
*830 0$aStensil (Universitetet i Oslo. Institutt for presseforskning : trykt utg.)$x0802-1880$v48$w998121785054702201$_12832100
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012070505027$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998120841104702202$b2021-11-14T19:54:15Z$z998120841104702202
^