Retorikk, teknologi og læring : en analyse av meningskonstruksjoner knyttet til bruk av ny teknologi innen utdanningssystemet
[Geir Haugsbakk]Haugsbakk, Geir
Bok Bokmål utgitt 2008
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001180760 *00520230305145300.0 *007ta *008141204s2008 no# 000 0 nob *00901585cam a2200349 c 4500 *015 $a0910847$2nbf *019 $bl *020 $a9788291636979$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990921243134702201 *035 $a(NO-LaBS)14828487(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)092124313 *035 $a092124313-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *042 $anorbibl *044 $cno *080 $a37 *080 $a371.694 *08274$a371.334$qNO-OsNB$25/nor *1001 $aHaugsbakk, Geir$d1956-$0(NO-TrBIB)20244$_15369200 *24510$aRetorikk, teknologi og læring :$ben analyse av meningskonstruksjoner knyttet til bruk av ny teknologi innen utdanningssystemet$c[Geir Haugsbakk] *260 $a[Tromsø]$bUniversitetet i Tromsø, Det samfunnsvitenskapelige fakultet, Institutt for pedagogikk og lærerutdanning$c2008 *300 $a380 s.$bfig. *502 $aAvhandling (ph.d.) - Universitetet i Tromsø, 2008. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2018-04-20 *653 $alæring$any$apedagogisk$ateknologi$autdanning$adoktoravhandlinglæringsverktøy$adatamaskiner$aundervisning$ahjelpemidler$aundervisningshjelpemidler$autvikling$ahistorie$_41552300 *7102 $aUniversitetet i Tromsø$4dgg$_13228400 *7760 $tRetorikk, teknologi og læring : en analyse av meningskonstruksjoner knyttet til bruk av ny teknologi innen utdanningssystemet$w990929527204702201 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2018042048583$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a90 *913 $aNorbok$bNB *917 $ad *999 $aoai:nb.bibsys.no:990921243134702202$b2021-11-14T19:54:42Z$z990921243134702202 ^