*0011868633
*00520240313112424.0
*007ta
*008220915s2022 no a e 0 nob
*00902074nam a2200397 c 4500
*019 $bl
*020 $a9788283644159$qheftet
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999921865575102201
*035 $a(NO-LaBS)17153517(bibid)
*040 $aNO-OsNB$bnob$erda
*0410 $anob$beng
*08204$a371.2$223/nor$qNO-OsHOA
*1001 $aMelby, Vibeke$0(NO-TrBIB)3116970$4aut$_57734800
*24000$aAksjonsforskningsbasert skoleledelse$_202811300
*24510$aAksjonsforskningsbasert skoleledelse :$bhvordan skoleledere kan bruke aksjonsforskning til å utvikle skolen som lærende organisasjon$cVibeke Melby
*264 1$aOslo$bFakultet for lærerutdanning og internasjonale studier, OsloMet - storbyuniversitetet$c2022
*300 $a270 sider$billustrasjoner
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*4901 $aOsloMet avhandling$v2022 nr. 23$x2535-471X
*502 $aAvhandling (ph.d.) - OsloMet - storbyuniversitetet, Oslo, 2022
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2024-03-12
*546 $aSammendrag på engelsk
*650 7$aAksjonsforskning$0(NO-TrBIB)HUME21943$2humord$_189270300
*650 7$aLæring$0(NO-TrBIB)HUME08079$2humord$_185628200
*650 7$aSkoleledelse$0(NO-TrBIB)HUME24650$2humord$_185587900
*655 7$aDoktoravhandlinger$0(uri)https://id.nb.no/vocabulary/ntsf/61$2ntsf$_202811400
*7001 $aMelby, Vibeke$0(NO-TrBIB)3116970$tAksjonsforskningsbasert skoleledelse$_57734800
*7102 $aOsloMet - storbyuniversitetet$0(NO-TrBIB)1512647517540$4pbl$_10424500
*7102 $aOsloMet - storbyuniversitetet$bFakultet for lærerutdanning og internasjonale studier$0(NO-TrBIB)1523345889990$4dgg$_10424600
*830 0$aAvhandling (OsloMet - storbyuniversitetet : trykt utgave)$x2535-471X$v2022 nr. 23$w999920462794202201$_10424700
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2024030548154$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999920327085402202$b2022-10-15T02:17:34Z$z999920327085402202
^