*001194363
*00520230310094406.0
*007ta
*008141221s1976 no# 000 0 nob d
*00901132cam a2200301 c 4500
*015 $a7601690$2nbf
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998111095184702201
*035 $a(NO-LaBS)13823429(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)811109518
*035 $a811109518-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a659.113.25
*08274$a658.8$qNO-OsNB$23/nor
*084 $aM 40.212$2oosk
*1001 $aGrønmo, Sigmund$d1947-$0(NO-TrBIB)90303657$_28122100
*24510$aInnkjøp og tidsbruk :$bforbrukerinnsats i norsk varedistribusjon$cav Sigmund Grønmo
*260 $a[Oslo]$c1976
*300 $a155 s.
*4901 $aProsjektrapport / Fondet for markeds- og distribusjonsforskning$v12
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-04-14
*653 $aForbrukeradferd$_23034900
*830 0$aProsjektrapport (Fondet for markeds- og distribusjonsforskning : trykt utg.)$x0808-4173$v12$w998111091004702201$_28085800
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016030408085$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998111095184702202$b2021-11-14T19:55:40Z$z998111095184702202
^