Fagopplæring : tilrettelagd opplæring : fordjupingsmodul 3
Egil StøfringStøfring, Egil
Bok Nynorsk utgitt c1996
Ledig
- Automatlager: 4 av 4 ledig
*001198886 *00520250613140944.0 *007cr *007ta *008150213s1996 no 000 u nno d *00901301cam a2200301 c 4500 *019 $bl *020 $a8256241071 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999622862304702201 *035 $a(NO-LaBS)13462166(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)101702426 *035 $a(NO-TrBIB)962286230 *035 $a962286230-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *080 $a377-056 *084 $aMc 28e$2ubtkl/2 *084 $aPb 31(Jc 3)$2ubtkl/2 *1001 $aStøfring, Egil$d1942-$0(NO-TrBIB)90343606$_25244300 *24510$aFagopplæring :$btilrettelagd opplæring : fordjupingsmodul 3$cEgil Støfring *260 $aBekkestua$bNKI forl.$cc1996 *300 $a106 s. *500 $aHovedemner i fordjupningsmodul 3: Ungdom med særskilde behov, Normalitet og handlingane våre, Normalisering-eit prinsipp for tilrettelagd opplæring, Kategorier av vanskar, Kartlegging av læreverksemda, Tilrettelagd opplæring, Støttespelarar. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-08-17 *653 $afagopplæring$abedriftsopplæring$aspesialpedagogikk$atilrettelagt$aopplæring$areform$a94$_43860500 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2008061704002$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *991 $avolumes *999 $aoai:nb.bibsys.no:999622862304702202$b2021-11-14T19:56:00Z$z999622862304702202 ^