CAF : en kvalitetsmodell for offentlige virksomheter
Bok
Bokmål utgitt 2007
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*00120398 *00520250613122031.0 *007cr *007ta *008150612s2007 no 000 u nob *00901027cam a2200265 c 4500 *019 $bl *020 $a9788274831087$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990706384974702201 *035 $a(NO-LaBS)14374539(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)070638497 *035 $a(NO-TrBIB)11374045x *035 $a070638497-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *24500$aCAF :$ben kvalitetsmodell for offentlige virksomheter *260 $aOslo$bStatskonsult$c2007 *300 $a70 s.$bill. *500 $aTilrettelagt for norske forhold av: Gudrun Vik *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-06-23 *653 $aoffentlig$asektor$akvalitetsstyring$aledelse$aplanlegging$astrategi$aforvaltning$aoffentleg$aadministrativ$_15770200 *7001 $aVik, Gudrun$d1949-$0(NO-TrBIB)2023045$_19591500 *7102 $aStatskonsult$0(NO-TrBIB)90189843$_14232300 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011062308174$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990706384974702202$b2021-11-14T19:41:01Z$z990706384974702202 ^