
International marketing strategy
Frank BradleyBradley, Frank
Bok Engelsk utgitt 1995
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*00120560 *00520250613164729.0 *007ta *008141029s1995 xxk 000 u eng d *00900946cam a2200265 c 4500 *019 $bl *020 $a0131495275 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999510720134702201 *035 $a(NO-LaBS)15157418(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)951072013 *035 $a951072013-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *080 $a658.8(100) *080 $a658.8:339.564 *1001 $aBradley, Frank$0(NO-TrBIB)90573995$_15805600 *24510$aInternational marketing strategy$cFrank Bradley *250 $a2nd ed. *260 $aLondon$bPrentice Hall$c1995 *300 $aXXVII, 650 s.$bill. *650 0$aExport marketing$xManagement$_15805700 *653 $amarkedsføring$aeksportmarkedsføring$ainternasjonal$amarkedsføringsstrategi$_15805800 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=0131495275 *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/2/7/9780131495272.jpg$qimage/jpeg *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999510720134702202$b2021-11-14T19:41:02Z$z999510720134702202 ^