International marketing strategy
Frank BradleyBradley, Frank
Bok Engelsk utgitt 1991
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001212664 *00520220907123022.0 *007ta *008150515s1991 xxu 000 u eng d *00901023cam a2200277 c 4500 *019 $bl *020 $a0133178927$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999104210134702201 *035 $a(NO-LaBS)14527621(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)910421013 *035 $a910421013-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *044 $cus *080 $a339.5 *1001 $aBradley, Frank$0(NO-TrBIB)90573995$_15805600 *24510$aInternational marketing strategy$cFrank Bradley *260 $aNew York$bPrentice-Hall$c1991 *300 $aXXV, 554 s. *650 0$aExport marketing$xManagement$_15805700 *650 7$aInternasjonal handel$2tekord$_186809600 *653 $amarkedsføring$aeksportmarkedsføring$aeksport$abedriftsøkonomi$amarkeder$_45818100 *85642$3Forlagets beskrivelse (kort)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=9780133178920 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=9780133178920 *85642$3Innholdsfortegnelse$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=9780133178920 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999104210134702202$b2021-11-14T19:57:28Z$z999104210134702202 ^