*001218209
*00520230312171121.0
*007cr
*007ta
*008150925s1991 no# 000 u nob d
*00901122cam a2200277 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999106815704702201
*035 $a(NO-LaBS)14065861(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)10149288x
*035 $a(NO-TrBIB)910681570
*035 $a910681570-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a65(08)
*080 $a658.818
*1001 $aAndreassen, Tor Wallin$d1955-$0(NO-TrBIB)90389542$_14974300
*24510$aKlassifisering av tjenester som metode for å oppnå en dypere forståelse av servicekvalitets-begrepet$cav Tor Wallin Andreassen
*260 $aSandvika$bStiftelsen Bedriftsøkonomisk institutt$c1991
*300 $a26 s.$bill.
*4901 $aArbeidsnotat / Handelshøyskolen BI$v1991/22
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-05-20
*830 0$aArbeidsnotat (Handelshøyskolen BI : 1990-1993 : trykt utg.)$x0803-2513$v1991/22$w999006659204702201$_14265400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010052006006$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999106815704702202$b2021-11-14T19:57:58Z$z999106815704702202
^