Markedsføringsledelse : momenter til løsning av innsendingsoppgavene
Inngår i serie: Markedsføringsledelse
Blom, Svein-Erik Bok Bokmål utgitt 1987
Blom, Svein-Erik Bok Bokmål utgitt 1987
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001219115 *00520250613121918.0 *007cr *007ta *008131102s1987 no 000 u nob *00901008cam a22002417c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990703403404702201 *035 $a(NO-LaBS)15742733(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)07034034x *035 $a(NO-TrBIB)133328503 *035 $a07034034x-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *1001 $aBlom, Svein-Erik$d1925-1995$0(NO-TrBIB)90120719$_13905700 *245 $aMarkedsføringsledelse : momenter til løsning av innsendingsoppgavene *260 $a[Oslo]$bNorsk korrespondanseskole$c1987 *300 $a20 bl. *490 $aMarkedsføringsledelse *500 $a"Kurs nr 20.31000" *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-10-07 *800 $aBlom, Svein-Erik, 1925-1995$tMarkedsføringsledelse$w(NO-LaBS)217766(tnr)$_172060300 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013100706066$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a60 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990703403404702202$b2021-11-14T19:58:03Z$z990703403404702202 ^