*0012293993
*007ta
*008231023s1983 xx# 000 u nob d
*009 nam a c 4500
*019 $bl
*035 $a(NO-LaBS)21770598(bibid)
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*080 #$a65.018.2
*080 #$a658.624
*099 $aMarc21
*1001#$aAndersen, Stein$d1946-$0(NO-TrBIB)90070649$_15476900
*24510$aNeed assessment$ba way of improving the value of new products$cStein Andersen
*260 #$aTrondheim$c[1983?]
*300 #$aS. 183-187.
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049
*4901#$aMeddelelse / Institutt for organisasjon og arbeidslivsfag, Norges tekniske høgskole$v67
*500 #$aSærtrykk av: Design studies 4(1983)3.
*650 7$aProduktutvikling$2tekord$_185594200
*830 0$aMeddelelse (Norges tekniske høgskole. Institutt for organisasjons- og arbeidslivsfag : trykt utg.)$v67$_53525800
*901 $a80
*960 U$efinert$an$9LOCAL
*999 $aoai:hit.bibsys.no:998410758754702203$b2017-03-26T06:36:30Z
^