
Markedsføringsledelse for mesterprøven : oppgavesamling
ved Johan R. RemmenRemmen, Johan
Bok Bokmål utgitt 2000
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001237615 *00520250613113729.0 *007cr *007ta *008140107s2000 no 000 u nob *00901441cam a2200301 c 4500 *019 $bl *020 $a8200453170$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990005410284702201 *035 $a(NO-LaBS)11615988(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)000541028 *035 $a(NO-TrBIB)092063640 *035 $a000541028-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *1001 $aRemmen, Johan$0(NO-TrBIB)98042877$_49125500 *24510$aMarkedsføringsledelse for mesterprøven :$boppgavesamling$cved Johan R. Remmen *260 $a[Oslo]$bUniversitetsforlaget$c2000 *300 $a46 s. *500 $aOpplagshistorikk: 2. oppl. 2001 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-04-15 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009031104027$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8200453170 *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/8/7/9788200453178.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/0/7/8200453170.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/8/7/9788200453178.jpg$qimage/jpeg *85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/8/7/9788200453178.jpg$qimage/jpeg *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990005410284702202$b2021-11-14T19:59:47Z$z990005410284702202 ^